Kundeservice    /    FAQ
Følg

Returnering i butikken

Var støvlerne ikke noget for dig? Skal du prøve lidt forskelligt, før du tager den endelig beslutning? Eller er dine støvler måske gået i stykker?

Vi byder alle folk velkomne med åbne arme, og er klar til at behandle sagen. Skulle produkterne være købt online, så kan vi også tage dem retur i butik, men man skal være forberedt på at forsendelserne vil blive sendt retur til vores lager, og at vi derfor ikke kan garantere et svar på stedet. 

Det er vigtigt at man gemmer sin kvittering, når produkterne er købt i butikken, da dette er vigtigt i forhold til at butikken skal kunne vurdere reklamationer, tilbyde et andet produkt, eller give pengene tilbage til et kreditkort.

Vi anbefaler stadig at man henvender sig til vores lager på 3325 0803, hvis produktet er købt online. Man kan læse nærmere om ombytning og returnering ved at klikke her. Er der derimod tale om en reklamation, så kan man læse mere, ved at klikke her. Vores kundeservice kan træffes man-tors 10-21 og fredag 10-17. I samme tidsrum kan man fange os på vores chat. Man er også altid velkommen til at sende os en mail på unisport@unisport.dk

 

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.
Drevet af Zendesk