Kundeservice    /    FAQ
Følg

Hvordan følger jeg min forsendelse?

Når ordren afsendes fra vores lager, vil der blive sendt en mail angående afsendelse, hvor du også finder et forsendelsesnummer. Vi benytter os af to leverandører inden for Danmarks grænser. Der er tale om Post Danmark og GLS.

Når man bestiller med vores leverandører, går der 1-2 dage, før man har sin pakke. Typisk har man dem allerede dagen efter.

Man kan spore sin PostNord pakke ved at klikke på linket her og indtaste sit forsendelsenummer på 20 cifre. 

Man kan spore sin GLS pakke ved at klikke på linket her og indtaste sit forsendelsesnummer på 12 cifre.

Bestiller man til Grønland eller Færøerne, vil pakken blive leveret med Bring. Der kan man klikke på linket her og indtaste sit forsendelsesnummer på 13 cifre. Når pakken lander på Grønland, vil den kunne følges via Tele-Post og linket her.

Når bestillingen er afsendt, kan den typisk spores samme dag efter klokken 20, alle hverdage. Hvis det ikke kan ses om aftenen eller morgenen herefter, kan det skyldes forsinkelser eller lignende, og så skal man tage kontakt til Unisport Kundeservice på 3325 0803, man-tors 10-21 og fredag 10-17. I samme tidsrum kan man også fange os på vores chat. Man er også altid velkommen til at sende os en mail på unisport@unisport.dk

 

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.
Drevet af Zendesk