Kundeservice    /    FAQ
Følg

Jeg har et ødelagt produkt/reklamation

Hvis du har et produkt, som du ønsker at reklamere over, skal du straks sende det ind til vores reklamationsafdeling. Du bedes vedlægge en kopi af din faktura eller bestillingsbekræftelse, hvorpå du beskriver fejlen på produktet.

Du kan med fordel bruge det medfølgende returlabel som ligger i pakken til at sende din reklamation ind til os. Med den er pakken forsikret og du kan følge pakken hele vejen frem til vores lager. Det medfølgende returlabel kan kun bruges inden for Danmarks grænser.

Aflever pakken og sørg for at få en kvittering for indleveringen, så du har bevis for, at den er indleveret og til hvem.

Hvis du selv betaler fragten, er det også vigtigt at få kvitteringen på dette, da vi i tilfælde af en godkendt reklamation vil refundere returomkostningerne inden for rimelighedens grænser. Adressen pakken skal sendes til er: 

Unisport A/S

Bådehavnsgade 38

2450 København SV

Att.: Reklamationsafdelingen

 

Når vi modtager pakken på vores lager, går der typisk kun 24 timer, før vi har behandlet reklamationen. Du vil herefter blive kontaktet direkte.

Var denne artikel en hjælp?
3 ud af 3 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.
Drevet af Zendesk