Kundeservice    /    FAQ
Følg

Jeg har sendt noget retur, hvornår er retursagen behandlet?

Når man sender et produkt tilbage, hvad enten det er en reklamation eller returnering, vil retursagen oftest blive behandlet inden for 24 timer fra modtagelsen på vores lager.

Hvis du benytter dig at det der medfølger i pakken, kan du spore din forsendelse via trackingnummeret som fremgår heraf. Hvis ikke du benytter dig af vores label er det vigtigt at få pakkenummeret, da vi ellers ikke har mulighed for at se, om pakken er modtaget, før vi har behandlet retursagen. 

Få derfor altid et pakkenummer, når du sender retur, så du kan følge pakken hele vejen til lageret.

Så snart din retursag er blevet behandlet vil du modtage et svar fra os, enten via mail eller på telefonen. 

Forlænget behandlingstid

Vi oplever perioder som august og januar måned, hvor behandlingstiden kan nå op på 48 timer fra modtagelse på vores lager. Dette skyldes et større antal retursager end normalt, men vi sørger stadig for en meget hurtig behandling.

Hvornår skal jeg kontakte jer for at høre nærmere?

Hvis man føler, at ovenstående tider er overskredet, skal man kontakte os på 3325 0803, man-tors 10-21 og fredag 10-17. I samme tidsrum kan man også fange os på vores chat. Man er desuden altid velkommen til at sende os en mail på unisport@unisport.dk. Vi anbefaler, at man har tjekket trackingnummeret inden henvendelsen for at se, om der er kvitteret for modtagelse af pakken.

Bemærk: Tiderne, der er angivet, er fra vi modtager produkterne på lageret, og ikke fra de er afsendt.

 

Var denne artikel en hjælp?
0 ud af 0 fandt dette nyttigt
Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.
Drevet af Zendesk